Tuesday, February 15, 2011

my first day

today is my first day become a blogger.....terlalu banyak sebenarnya yang boleh dikongsi bukan sahaja berkisar tentang my world..tetapi juga melalui pengalaman orang lain yang boleh diambil teladan. saya harap blog `my world` akan dapat membantu saya dan ramai orang lain di luar sana untuk lebih memahami erti hidup yang sebenar.

Sejak di bangku sekolah rendah saya telah menyimpan hasrat untuk menjadi seorang penulis dan saya juga telah menghasilkan beberapa cerpen yang berkisar tentang kehidupan sebenar sama ada pengalaman saya mahupun pengalaman yang saya saksikan daripada orang lain. Bagaimanapun, rezeki saya bukan pada bidang penulisan mungkin (kerana kini saya telah menceburi bidang hartatanah dan pasaran harta)....tp syukur alhamdulillah, kalau pun tidak terlibat secara langsung...saya masih punya ruang untuk menulis di blog ini....

saya harap ada insan yang sudi berkongsi dengan sy....moga kita dapat sama-sama mendalami erti kehidupan...tq

No comments:

Post a Comment