Friday, March 15, 2013

Ketenangan

Dah lama x update blog........x tau nak update ape pown..

Alhamdulillah..di sebalik semua ujian Allah ini akhirnya aku temui satu ketenangan yg x pernah aku kecapi. Walaupun di sebalik tangisan....aku mampu merasakan kasih Allah yg sangat indah....Syukur....Syukur kerana aku diuji begini.....

Walaupun insan-insan yang aku sayangi masih belum mampu mengerti tetapi aku akan selalu mendoakan agar mereka diberikan kesabaran hati sebagaimana Allah mengurniakan kekuatan hati kepadaku...Cinta Agungku, janganlah lepaskan aku walau sesaat...ternyata tanpaMu aku akan terus tenggelam.

Akhir2 ini aku selalu bermimpi mengendong seorang bayi tetapi bukan bayiku...mungkin juga kerana terlalu rindukan permata hatiku...mudah2 permata hatiku sedang tersenyum disana menantikan aku. Cari2 dlm mr. Google, klo mimpi mengendong bayi akan mendapat rezeki yang baik n mimpi bayi mendapat bayi yg dibuang maksudnya akan memperoleh ketenteraman jiwa..ni tafsiran mengikut islam yg aku jumpa....entahlah...Allah je yg tahu..tapi sememangnya sudah memperolehi ketenteraman jiwa itu..

Aku tak akan lari..malah aku akan tetap tabah menghadapi ujian yg diberikan padaku...kerana aku amat meyakini janji2 Allah S.W.T....Cinta Agungku...Moga dipermudahkan segalanya bagiku..



Ikhlas dari hati
-Lala Atimin-

No comments:

Post a Comment